Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Poškozené zboží vyfoťte. Pokud zjistíte poškození hned při převzetí, vyfoťte také auto, které zboží přivezlo, včetně SPZ.
Zapište záznam do listu CRM.
Informujte nás neprodleně po zjištění škody, abychom mohli zahájit reklamační řízení s dopravcem. U zjevných škod to udělejte ihned při dodání zásilky. V případě skrytých poškození do 7 dnů od ukončení přepravy. V případě překročení dodací lhůty reklamujte nejpozději do 21 dnů od ukončení přepravy.
Poté vyplňte reklamační formulář nebo sepište reklamační zápis s vyčíslením škody (viz níže). Zápis vždy potřebujeme v písemné formě. Buď ho pošlete na adresu našeho sídla nebo ho vložte do e-mailu a pošlete na reklamace@multitrans.cz.
Odesílatel i příjemce zboží je oprávněný reklamovat škodu vzniklou poškozením, zničením, částečnou nebo úplnou ztrátou přepravované zásilky, nebo opožděným dodáním oproti sjednané lhůtě.
Poškození zásilky, celková nebo částečná ztráta zásilky – Multitrans je odpovědný maximálně do výše stanovené vzorcem dle Úmluvy CMR. Pokud hodnota vašeho zboží přesahuje hodnotu dle Úmluvy CMR, je nutno zboží připojistit na požadovanou částku.
S pojištěním a administrativou vám rádi pomůžeme a vše zařídíme.
Vzorec: 8,33 × hmotnost zásilky v kg × kurz MMF |
8,33 je koeficient dle Úmluvy CMR.
Hmotností je myšlena hrubá hmotnost zásilky.
MMF je kurz mezinárodního měnového fondu viz kurzovní lístek ČNB.
Příklad | Došlo ke ztrátě zásilky v hodnotě 3,5 mil. Kč o hmotnosti 10 tun. | |
Výpočet: | 8,33 x 10000 x 32,028 (kurz ČNB dne 6. 10. 2022) = 2 667 932 Kč. | |
Závěr: | Zboží je dle Úmluvy CMR pojištěno na 2,5 mil. Kč, je vhodné ho připojistit nad rámec. |
Napište nám na reklamace@multitrans.cz a domluvíme se na dalším postupu.
Záleží nám na tom, abyste byli spokojení – co nejdřív reklamaci vyřešíme.