Na našem webu používáme cookies.
Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.
Zakladatel Multitransu Bohuslav Bulíček původně pracoval v logistické firmě. Už tam viděl, že spousta věcí by šla dělat jinak a lépe. Majitel ale nebyl změnám nakloněný.
„Proto jsme v roce 2000 založili Multitrans a od té doby pracuji na tom, abych dokázal, že je to možné. Například jsme pro naše zákazníky spustili online archiv přepravních dokumentů, takže už nemusí fyzicky skladovat tuny papírů.“
Manažeři logistiky často řeší, že jejich stávající dopravce už nemá volnou kapacitu nebo nejezdí do destinace, kam firma expanduje. Tyto a různé další problémy s logistikou vyřešíme za vás. Jen nám řeknete co a kam potřebujete přepravit a my to zařídíme.
„Abychom našim klientům logistiku ještě víc ulehčili, začali jsme nabízet fulfillment. Díky němu mohou skladování kompletně outsourcovat na nás,“ dodává obchodní ředitel David Ehlert.
Všechny zákaznické požadavky řešíme rychle a efektivně.
„Kvalitní technologie a informační systém jsou základem pro to, aby všechno fungovalo, jak má. Jako firma investujeme značnou část kapitálu do modernizací, vylepšování a neustálého rozvoje – jsme tak rychlejší, přesnější a máme více informací. To nám přináší nové a spokojené zákazníky,“ vysvětluje vedoucí pobočky v Teplicích Mgr. Jiří Bujnovský, MBA.
Bohuslav Bulíček a jeho tehdejší společník zakládají firmu.
Získali jsme certifikát ISO 9001.
Pořizujeme vlastní skladový areál.
Zajišťujeme přes 1 000 přeprav měsíčně s kompletním servisem.
Zakládáme zákaznické oddělení.
Máme 200 spokojených zákazníků z řad výrobních a obchodních firem.
Zřizujeme dispečink námořní a letecké dopravy.
V soutěži Firma roku Pardubického kraje jsme se umístili mezi 10 nejlepšími firmami.
Spouštíme nový software.
Inovujeme software a automatizujeme procesy.
Kvůli covidu jsme změnili procesy a celá firma v případě potřeby může pracovat v režimu home office.
Pracujeme na rozšíření a modernizaci skladu. Nabízíme novou službu fulfillment.
Spustili jsme automatické informování zákazníků o naložení/vyložení ze software.
Máme 357 spokojených zákazníků z řad výrobních a obchodních firem.
Detaily k našemu vozovému parku najdete na stránce Kamionová doprava.