Nastavení cookies

Na našem webu používáme cookies.

Některé z nich jsou k fungování stránek nezbytné, ale o těch ostatních můžete rozhodnout sami.

Základní informace

Další údaje

Po klepnutí na tlačítko Vybrat soubory, můžete označit a odeslat několik příloh najednou.

V případě poškození je nutné zboží uložit na určité místo ve skladu z důvodu případné kontroly likvidátorem

Zboží o váze 10 000 kg je pojištěno dle CMR cca na 2 631 364 Kč. Pokud je cena zboží vyšší tak je nutné připojistit.

Výpočet pojištění dle CMR

webula.multitransform::lang.component.form.form.coefficient
webula.multitransform::lang.component.form.form.insurance_amount
8,33

U zjevně znatelné škody a ztrát musí být výhrada učiněna ihned při dodání zásilky + zápis výhrady do CMR listu.

U zjevně neznatelných škod a ztrát musí být výhrada učiněna během 7 dnů od data dodání zásilky příjemci (neděle a státem uznané svátky se nezapočítávají).

Výhrada při překročení dodací lhůty do 21 dnů od data dodání zásilky příjemci.

Informace

Zákazník zodpovídá za naložení, dopravce za ukotvení a rozložení zboží - pokud tomu není jinak. Není jinak, může znamenat, že zákazník řidiči řekl přesný popis, jakým způsobem chce, aby zboží bylo zakurtováno (slovně, či kurtovací manuál) a případně rozloženo, řidič je zodpovědný (pokud je u nakládky) za rozložení nákladu na voze, aby nedošlo k přetížení přeprav. Pokud by řidič nemohl být u nakládky a skladníci mu např. zavřeli dveře a zaplombovali, řidič není schopen provést kontrolu a musí zapsat výhradu co CMR. V tomto případě by případné přetížení přeprav byla chyba zákazníka, případně jeho dodavatele.